Με το δίκιο τους έχουν ξεσηκωθεί οι Σύλλογοι Ασθενών με τα χαράτσια που ξεφυτρώνουν κάθε τόσο σαν τα μανιτάρια επιβαρύνοντας την ήδη άσχημη οικονομική τους κατάσταση. Σύμφωνα λοιπόν με ασφαλείς πληροφορίες και μετά από επικοινωνία που είχε ένας από τους μεγαλύτερους Συλλόγους ασθενών με την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, η τελευταία διαβεβαίωσε ότι θα συμπεριληφθεί στο Νομοσχέδιο ειδική ρύθμιση που θα ορίζει ότι οι χρονίως πάσχοντες δεν θα πληρώνουν ούτε σεντς στις διαγνωστικές και απεικοντιστικές εξετάσεις. 

Μένει να το δούμε!

 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Χρόνιος πόνος και εργασία: Ο μύθος του "ιδανικού εργαζόμενου"
Συνάντηση ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ με τον Υφυπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Δημήτρη Μαρκόπουλο
Δωρεά ωαρίων: Ενδείξεις και διαδικασία