Πιέζουν μαθαίνουμε οι Σύλλογοι Ασθενών την Πολιτεία να αυξήσει την απορρόφηση των κοινοτικών κονδυλίων που αφορούν τον κλάδο της Υγείας, αξιοποιώντας αυτά και στην κλινική έρευνα αλλά και στα προγράμματα πρόληψης. Στο πλαίσιο αυτό, πληροφορούμαστε ότι κάποιοι Σύλλογοι Ασθενών έχουν ζητήσει συνάντηση με την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, όπου θα συμμετάσχουν και Επιστημονικές Εταιρείες.
Πληροφορίες λένε ότι μια τέτοια συνάντηση θα γίνει πριν από τα μέσα του τρέχοντος μηνός.
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Διαταραχές πρόσληψης τροφής: 1.000 περίπου περιστατικά τον χρόνο - Δεν επαρκούν οι δομές
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV