Πραγματικά σοκάρει η είδηση. Ο χειρουργός ξέχασε μέσα στον ασθενή το ιατρικό εργαλείο!

Ένας άνδρας, ηλικίας περίπου 60 ετών, πριν περίπου δύο μήνες, χειρουργήθηκε στη χολή του στο νοσοκομείο Κορίνθου.

Ο άνδρας παρουσίασε υψηλό πυρετό μετά από λίγες μέρες και εν τέλει πέθανε από σηψαιμία. Διενεργήθηκε νεκροψία - νεκροτομή κατά την οποία βρέθηκε μέσα στο σώμα του ένα μικρό χειρουργικό εργαλείο.

Σύμφωνα με πληροφορίες τοπικού ΜΜΕ, οι οικείοι του εκλιπόντα, κινήθηκαν δικαστικά και διατάχθηκε ΕΔΕ. Ο χειρουργός έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα.

Πηγές:
Loutraki Blog

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]