Απογοήτευση προκαλεί εικόνα από την εφημερία του "Γ. Γεννηματάς" της Αθήνας.
Στην εικόνα που δημοσιεύτηκε στον 902 και δημοσιοποιήθηκε από την Ομοσπονδία νοσοκομειακών γιατρών (ΟΕΝΓΕ) φαίνονται φορεία με ασθενείς να είναι διάσπαρτα στον χώρο του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών.
Σε δήλωσή της η Γεωργία Φιλίππα, παθολόγος στο ΓΝΑ "Γ. Γεννηματάς" και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Ιατρών Αθήνας - Πειραιά (ΕΙΝΑΠ) σημειώνει:
"Είναι μια εικόνα στοιβαγμένων κατά δεκάδες ασθενών πάνω σε φορεία, που περιμένουν ώρες για να εξεταστούν, και γιατρών και νοσηλευτών που τρέχουν πανικόβλητοι για να προλάβουν και να...χωρέσουν ανάμεσά τους, ώστε να τους περιθάλψουν".
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]