Δόθηκε το πράσινο φως και το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας θα υλοποιήσει πιλοτικό πρόγραμμα με τίτλο «Ψηφιακή εκπαίδευση και ενδυνάμωση των ηλικιωμένων και των ατόμων με αναπηρία».
Στόχοι του προγράμματος είναι η ενίσχυση της ανεξάρτητης διαβίωσης και η προώθηση της κοινωνικής ένταξης των ηλικιωμένων και των ατόμων με αναπηρία μέσω της αξιοποίησης των δυνατοτήτων των ψηφιακών τεχνολογιών. Ωφελούμενοι του πιλοτικού προγράμματος θα είναι ηλικιωμένοι από το εξηκοστό πέμπτο (65ο) έτος της ηλικίας τους και άτομα με αναπηρία ίση ή μεγαλύτερη του πενήντα τοις εκατό (50%).
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Το almora plus® zero sugar βραβεύτηκε ως το ''Καινοτόμο Συμπλήρωμα Διατροφής''
Ο ΙΣΑ προχωρά στη δημιουργία Γραφείου Νέων Ιατρών
Μία στις 250 καρδιές κρύβει έναν αθόρυβο κίνδυνο