Νομοθετική ρύθμιση προωθείται για την υπαγωγή της Ένωσης Ασθενών Ελλάδος ως εποπτευόμενου φορέα του υπουργείου Υγείας.
Με απόφαση του Άδωνι Γεωργιάδη, συγκροτήθηκε εξαμελής ομάδα εργασίας για τη σύνταξη της σχετικής διάταξης, με συντονίστρια την υπηρεσιακή γραμματέα του υπουργείου Βασιλική Φακουκάκη.
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΟΦ: Ανάκληση παρτίδας ογκολογικού φαρμάκου
Φαρμακοβιομηχανίες σκέφτονται να χτυπήσουν την πόρτα της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας
18 Ιουνίου: Παγκόσμια Ημέρα για τον Καρκίνο του Νεφρού