Νομοθετική ρύθμιση προωθείται για την υπαγωγή της Ένωσης Ασθενών Ελλάδος ως εποπτευόμενου φορέα του υπουργείου Υγείας.

Με απόφαση του Άδωνι Γεωργιάδη, συγκροτήθηκε εξαμελής ομάδα εργασίας για τη σύνταξη της σχετικής διάταξης, με συντονίστρια την υπηρεσιακή γραμματέα του υπουργείου Βασιλική Φακουκάκη.

 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Διαταραχές πρόσληψης τροφής: 1.000 περίπου περιστατικά τον χρόνο - Δεν επαρκούν οι δομές
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα
Φακοί επαφής που επιδιορθώνονται με ακτινοβολία UV