Περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας συγκλόνισε χθες τους εργαζόμενους του νοσοκομείου Χαλκίδας.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ (εργαζόμενοι στα νοσοκομεία) Μιχάλη Γιαννάκο, χθες το βράδυ συνελήφθη από την αστυνομία νοσηλευτής - ο οποίος είναι και συνδικαλιστής - την ώρα που βρισκόνταν στο νοσοκομείο για ανάληψη υπηρεσίας.

Ο λόγος είναι το αδίκημα της ενδονοσοκομιακής βίας εναντίον της συζύγου του που επίσης είναι νοσηλεύτρια στο νοσοκομείο Χαλκίδας.

Η γυναίκα φαίνεται πως ενεργοποίησε το panic button που σημαίνει ότι ο σύζυγος άσκησε βία πολλές φορές σε βάρος της.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Eτήσια Γενική Συνέλευση της Ένωσης Σπανίων Ασθενών Ελλάδας
Οι πιο πράσινες χώρες της Ευρώπης- Πού βρίσκεται η Ελλάδα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"