Περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας συγκλόνισε χθες τους εργαζόμενους του νοσοκομείου Χαλκίδας.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ (εργαζόμενοι στα νοσοκομεία) Μιχάλη Γιαννάκο, χθες το βράδυ συνελήφθη από την αστυνομία νοσηλευτής - ο οποίος είναι και συνδικαλιστής - την ώρα που βρισκόνταν στο νοσοκομείο για ανάληψη υπηρεσίας.

Ο λόγος είναι το αδίκημα της ενδονοσοκομιακής βίας εναντίον της συζύγου του που επίσης είναι νοσηλεύτρια στο νοσοκομείο Χαλκίδας.

Η γυναίκα φαίνεται πως ενεργοποίησε το panic button που σημαίνει ότι ο σύζυγος άσκησε βία πολλές φορές σε βάρος της.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΜΑ: Ενέκρινε 104 φάρμακα το 2025 και 30 κτηνιατρικά - Ετήσια έκθεση
Εξαρθρώθηκε κύκλωμα παραγωγής και διακίνησης φαρμάκων και ουσιών ντόπινγκ
''Καμπανάκι'' ΣΦΕΕ για τα νέα φάρμακα – ''3 στα 5 δεν θα έρθουν στην Ελλάδα''