Μαθαίνουμε ότι πρόσφατα, ελληνική εταιρεία έβγαλε ένα γενόσημο, τη στιγμή που η πατέντα δεν είχε λήξει (αναμένεται να λήξει εντός του 2025). Αποτέλεσμα αυτού ήταν η άμεση αντίδραση της εταιρείας που διακινεί το πρωτότυπο. Ομως υπάρχει και ένα όμως.... Εστω για λίγο, το γενόσημο πέρασε στα συστήματα με αποτέλεσμα όσοι ασθενείς αγόρασαν το πρωτότυπο να πληρώσουν μεγαλύτερη συμμετοχή. Δηλαδή και πάλι ο ασθενής την πλήρωσε...
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα: γιατί ο έλεγχος είναι σημαντικός και τι πρέπει να γνωρίζουμε
Διαταραχές πρόσληψης τροφής: 1.000 περίπου περιστατικά τον χρόνο - Δεν επαρκούν οι δομές
Παρουσία Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ερευνητικού κέντρου της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα