Να συλληφθεί ο συντηρητής του ασανσέρ που έπεσε χθες στον "Ερυθρό Σταυρό" ζήτησε, ο εισαγγελέας.
Το περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης, όταν ένα ασανσέρ έπεσε στο κενό από τον δεύτερο όροφο.
Από την πτώση του ανελκυστήρα, τραυματίστηκαν τέσσερα άτομα, εκ των οποίων τα δυο ήταν πλήρωμα ιδιωτικού ασθενοφόρου, ένας ασθενής και ένας συνοδός.
Για το συμβάν διατάχθηκε ένορκη διοικητική εξέταση (ΕΔΕ), με εντολή της διοικήτριας της 1ης ΥΠΕ.
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Πιστοποιητικό ISO για επτά τμήματα, κλινικές και εργαστήρια του "Γ. Παπανικολάου"
Μηνιγγίτιδα: Αισθητή αύξηση κρουσμάτων την τελευταία τριετία - Η εικόνα σε Ελλάδα και Ευρώπη [πίνακας]
Οι κρυφές επιπτώσεις του HPV: Πώς τα κονδυλώματα επηρεάζουν τη στύση