Να συλληφθεί ο συντηρητής του ασανσέρ που έπεσε χθες στον "Ερυθρό Σταυρό"  ζήτησε, ο εισαγγελέας.

Το περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης, όταν ένα ασανσέρ έπεσε στο κενό από τον δεύτερο όροφο.

Από την πτώση του ανελκυστήρα, τραυματίστηκαν τέσσερα άτομα, εκ των οποίων τα δυο ήταν πλήρωμα ιδιωτικού ασθενοφόρου, ένας ασθενής και ένας συνοδός.

Για το συμβάν διατάχθηκε ένορκη διοικητική εξέταση (ΕΔΕ), με εντολή της διοικήτριας της 1ης ΥΠΕ.

 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Οι κρυφές επιπτώσεις του HPV: Πώς τα κονδυλώματα επηρεάζουν τη στύση
Νέα διεθνής διάκριση για τη δρ Θάλεια Πετροπούλου, Διευθύντρια Xειρουργό του Metropolitan General
Νέο ψηφιακό εργαλείο του Δήμου Αθηναίων με όλες τις δωρεάν κοινωνικές υπηρεσίες