Στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων Παίδων νοσηλεύεται από την Κυριακή ένα αγοράκι 2,5 ετών, με συμπτώματα μηνιγγίτιδας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Σκάι, το αγοράκι παρακολουθείται από τους γιατρούς και είναι σε καλύτερη κατάσταση από ό,τι όταν ήρθε, καθώς λαμβάνει φαρμακευτική αγωγή και ανταποκρίνεται σε αυτήν.
Οι θεράποντες ιατροί εμφανίζονται αισιόδοξοι για την πορεία της υγείας του, η οποία εμφανίζεται σταθερή.
Πηγές:
Σκάι
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Οικογένεια: Το κρίσιμο μέτρο που έχει μείνει στο...ράφι
Mέσος όρος 69% το νοσοκομειακό clawback
Φάρμακο: Καθυστερήσεις και εμπόδια στην πρόσβαση των ασθενών