Αντιστρόφως ανάλογη της ζήτησης, είναι η στελέχωση των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.
Οι μαθητές είναι περισσότεροι την ώρα που το διδακτικό προσωπικό μειώνεται, όπως προκύπτει από έκθεση της ΕΛΣΤΑΤ, η οποία δημοσιεύτηκε σήμερα.
Από την έκθεση, που περιλαμβάνει στοιχεία της περιόδου 2022 - 2023, προκύπτουν τα ακόλουθα:
- Οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά το σχολικό έτος 2022/2023 σε σχέση με το 2021/2022 αυξήθηκαν από 302 σε 304 (0,6%), ενώ οι σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρέμειναν αμετάβλητες στις 220 μονάδες.
- Το διδακτικό προσωπικό κατά το σχολικό έτος 2022/2023 σε σχέση με το 2021/2022 μειώθηκε κατά 2,5% στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και αυξήθηκε κατά 9,5% στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
- Οι εγγεγραμμένοι μαθητές κατά το σχολικό έτος 2022/2023 σε σχέση με το 2021/2022 παρουσίασαν αύξηση κατά 6,6% στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και κατά 0,5% στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Από το σύνολο των εγγεγραμμένων μαθητών το 67,8% αποτελούσαν οι άρρενες και το 32,2% οι θήλεις μαθητές.
- Η επικρατέστερη ειδική εκπαιδευτική ανάγκη των εγγεγραμμένων μαθητών ήταν ο αυτισμός σε ποσοστό 38,1% και η αμέσως επόμενη η νοητική υστέρηση σε ποσοστό 30,7%.
- Η αναλογία του διδακτικού προσωπικού προς τους μαθητές κατά το σχολικό έτος 2022/2023 ήταν 1 εκπαιδευτικός για 2,37 μαθητές, ενώ η αντίστοιχη αναλογία για το σχολικό έτος 2021/2022 ήταν 1 προς 2,39.

Η Περιφέρεια Αττικής συγκέντρωσε το 34,1% του μαθητικού πληθυσμού των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης της Χώρας. Ακολούθησε η περιφέρεια της Κεντρικής Μακεδονίας με 16,1%.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Λάρισα: Ανοικτή συζήτηση κατά της διάλυσης της Παιδιατρικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου
Προχωρημένες επαφές για πώληση της Innovis Pharma
Πρώτη προκήρυξη για 53 μόνιμους ψυχιάτρους του Εθνικού Δικτύου Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας (ΕΔΥΨΥ)