Ένας 14χρονος μαθητής νοσηλεύεται με μηνιγγίτιδα στη μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων του νοσοκομείου Ιπποκράτειο, στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με πληροφορίες η πορεία της υγείας του μέχρι αυτήν την ώρα εξελίσσεται ομαλά.

Για το περιστατικό έχει ενημερωθεί ο ΕΟΔΥ ώστε οι επαφές του μαθητή να λάβουν χημειοπροφύλαξη.

Πηγές:
ΕΡΤ

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Φάρμακο: Καθυστερήσεις και εμπόδια στην πρόσβαση των ασθενών
Mέσος όρος 69% το νοσοκομειακό clawback
Μπορούν τρόφιμα να ενισχύσουν την απορρόφηση της βιταμίνης D;