Το νέο υπουργικό συμβούλιο μετά τον ανασχηματισμό στον οποίο προχώρησε ο πρωθυπουργός Κυριακός Μητσοτάκης ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης σύμφωνα με τον οποίο η ορκωμοσία θα γίνει στις 11 αύριο το πρωί και θα ακολουθήσει το πρώτο υπουργικό συμβούλιο.

Στο υπουργείο Υγείας δεν υπάρχει αλλαγή και η σύνθεση έχει ως εξής:

Υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης.

Αναπληρώτρια Υπουργός Ειρήνη Αγαπηδάκη.

Υφυπουργός Δημήτρης Βαρτζόπουλος.

Υφυπουργός Μάριος Θεμιστοκλέους.

Σε ανάρτησή του ο κ. Γεωργιάδης επισημαίνει τα εξής:

"Ευχαριστώ θερμά τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη για την ανανέωση της Εμπιστοσύνης του στο πρόσωπο μου, για την εξαιρετικά κρίσιμη και τιμητική θέση του Υπουργού Υγείας της Ελλάδος. Η νέα μου θητεία θα χαρακτηριστεί από απόλυτη προσήλωση στα θέματα του Υπουργείου Υγείας, όπως έκανα πάντα".

 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]