Οι εργαζόμενοι στο νοσοκομείο Γουμένισσας καταγγέλλουν πως η ελλιπής χρηματοδότηση δεν επιτρέπει στη διοίκηση του νοσοκομείου να αντικαταστήσει τα δύο απαρχαιωμένα ασανσέρ του ιδρύματος.
Παραθέτουν, μάλιστα, και σχετικό έγγραφο της διοίκησης, τονίζοντας πως το ένα από τα δύο ασανσέρ παραμένει εκτός λειτουργίας από τον Σεπτέμβριο του 2024 και το άλλο, με συνεχείς βλάβες, απορροφά υπέρογκα ποσά από τον προϋπολογισμό.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Σωματείου εργαζομένων, αποτέλεσμα είναι να ταλαιπωρούνται καθημερινά ασθενείς και συνοδοί, ενώ υπάρχουν και περιστατικό εγκλεισμού εργαζομένων.

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]