Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαστηριακών Ιατρών (Π.Ο.ΕΡΓ.Ι.) απευθύνει σήμερα ανοιχτή επιστολή προς τον υπουργό Οικονομικών κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, ζητώντας την άμεση αύξηση της χρηματοδότησης για τις διαγνωστικές εξετάσεις και συνολικά για την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η επιστολή αυτή δεν αποτελεί μία ακόμη συντεχνιακή διεκδίκηση, αλλά φέρνει στο φως ένα μείζον κοινωνικό και αναπτυξιακό ζήτημα: την ανάγκη άρσης των χρόνιων στρεβλώσεων στον προϋπολογισμό της υγείας και την υποστήριξη ενός βασικού πυλώνα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης.

Στην επιστολή τεκμηριώνεται με στοιχεία η ασφυκτική πίεση που δέχονται σήμερα περίπου 2.500 εργαστηριακά ιατρεία και 50.000 εργαζόμενοι, ενώ αποτυπώνεται ο κίνδυνος υποβάθμισης των υπηρεσιών στην ελληνική Περιφέρεια, ειδικά για τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Παράλληλα, κατατίθεται πρόταση για ουσιαστική μεταρρύθμιση με την εφαρμογή διαγνωστικών πρωτοκόλλων και σταδιακή κατάργηση του clawback.

Η επιστολή έχει ήδη αποσταλεί και περιέλθει στα χέρια του υπουργού Οικονομικών και παρατίθεται πιο κάτω.

 

Επιπλέον Πληροφορίες

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΚΕΣΥ - επίσημο: Πρόεδρος η Αναστασία Κοτανίδου - Η πλήρης σύνθεση
ΕΟΠΥΥ: Στο 1,1 δισ. ευρώ έκλεισαν clawback - rebate φαρμάκων το 2025 - Επίσημος απολογισμός
Ενέσεις GLP-1 για απώλεια βάρους και κύηση: Oφέλη, προσοχή και σωστός προγραμματισμός