Συνάντηση με την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, έχει ζητήσει ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής, με πρώτο και βασικό θέμα τις ελλείψεις φαρμάκων οι οποίες αυξάνονται σταθερά ενώ έχουν επεκταθεί και στα φάρμακα που διαθέτει ο ΙΦΕΤ. Οπως λένε στη σχετική επιστολή που έχουν προωθήσει, η ανά δίμηνη απαγόρευση εξαγωγών δεν έχει φέρει αποτελέσματα για τον απλούστατο λόγο ότι δεν υπάρχουν μηχανισμοί ομαλοποίησης της αγοράς, καθώς οι εξαγωγείς κρατούν τα φάρμακα ως απόθεμα και τα εξάγουν αργότερα. 

Εκτός από τις ελλείψεις, οι εκπρόσωποι του ΦΣΑ θέλουν να συζητήσουν και για τα Φάρμακα Υψηλού Κόστους (νομίζω πρέπει στιγμής δεν έχουν κάποια ενημέρωση) αλλά και για τις υπερωριακές αμοιβές. 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]