Ακούγεται έντονα, ότι σχεδιάζεται η αμοιβή των φαρμακείων που διανυκτερεύουν. Συγκεκριμένα, εννοούμε από τις 12 το βράδυ και μετά.
Τώρα, λέγεται ότι θα αμείβονται, όχι για τα συνταγογραφούμενα και τα φάρμακα υψηλού κόστους, αλλά για όλα τα υπόλοιπα που διακινούν και διαθέτουν.
Πάντως, αυτές οι φήμες έχουν φέρει τις πρώτες αντιδράσεις από τους φαρμακοποιούς που δεν μπορούν να καταλάβουν το συγκεκριμένο σκεπτικό... Και ένα δίκιο μάλλον το έχουν...
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]
Είναι κακό που το παιδί μου πιπιλάει τον αντίχειρά του;
ECDC: Πέντε άτομα σε στενή επαφή με τον Γάλλο γιατρό που μολύνθηκε από Έμπολα