Προβληματισμό προκαλεί η εικόνα νοσηλεύτριας του ΑΧΕΠΑ, η οποία προσέρχεται στον χώρο εργασίας με μπαστούνι.

Ο Μιχάλης Γιαννάκος, πρόεδρος της Ομοσπονδίας εργαζομένων στα νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) κάνει το εξής σχόλιο:

"Σας κοινοποιώ φωτογραφία με νοσηλεύτρια 58 ετών η οποία προσέρχεται στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ για να παραλάβει απογευματινή βάρδια σε κλινική.

Και δεν είναι η μόνη. Τέτοιες εικόνες συναντάς παντού.

Να γιατί πρέπει να ενταχθούμε στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα".

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]