Προβληματισμό προκαλεί η εικόνα νοσηλεύτριας του ΑΧΕΠΑ, η οποία προσέρχεται στον χώρο εργασίας με μπαστούνι.
Ο Μιχάλης Γιαννάκος, πρόεδρος της Ομοσπονδίας εργαζομένων στα νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) κάνει το εξής σχόλιο:
"Σας κοινοποιώ φωτογραφία με νοσηλεύτρια 58 ετών η οποία προσέρχεται στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ για να παραλάβει απογευματινή βάρδια σε κλινική.
Και δεν είναι η μόνη. Τέτοιες εικόνες συναντάς παντού.
Να γιατί πρέπει να ενταχθούμε στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα".
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]