Ξεπέρασαν τις 200.000 τα ραντεβού που έχουν κλειστεί στις πρώτες πέντε μέρες μέσω της τηλεφωνικής γραμμής "1566" και του "myHealth App".
Τα παραπάνω ανακοίνωσαν τη Δευτέρα ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, παρουσιάζοντας τα πρώτα αποτελέσματα της αξιολόγησης της εμπειρίας του ασθενή στα νοσοκομεία του ΕΣΥ.
"Τέτοιου είδους ευκολία να κλείσει ραντεβού δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο", σχολίασε ο κ. Γεωργιάδης, ενώ ο κ. Παπαστεργίου έκανε λόγο για τεράστια αλλαγή στην Υγεία, χάρη στη δουλειά του υπουργείου Υγείας.
Ο κ. Γεωργιάδης είπε, επίσης, πως έχουν δοθεί περίπου 15.000 απαντήσεις - αξιολογήσεις ασθενών, οι οποίοι νοσηλεύτηκαν στο ΕΣΥ.
Ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους τόνισε πως η αύξηση των ραντεβού κάνει το σύστημα πιο γρήγορο και πιο ανθρώπινο.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της ΗΔΙΚΑ Νίκη Τσούμα αναφέρθηκε στην αποστολή emails, που ξεκίνησε την Παρασκευή σε ένα εκατομμύριο πολίτες, με θέμα την προσφορά οργάνων.

Ταχύτητα
O υπουργός Υγείας ανακοίνωσε πως το "myHealth App" αγκαλιάζεται από τους ασθενείς με μεγάλη ταχύτητα και από 200.000 χρήστες τις πρώτες μέρες, σήμερα έχουμε φτάσει στο 1,6 εκατομμύριο χρήστες.
Όπως εξήγησε, οι γιατροί δημόσιου και ιδιωτικού τομέα έχουν ανεβάσει τα ραντεβού τους στην εφαρμογή. Παραδέχτηκε πως υπάρχουν αναμονές καθώς οι κλήσεις έχουν ξεπεράσει ημερησίως τις 180.000, αριθμός που ξεπερνά κατά πολύ τις προσδοκίες.
Σημείωσε πως στο σύστημα υπάρχουν 12.600 γιατροί 40 ειδικοτήτων. Από τις 30 Σεπτεμβρίου, κάθε γιατρός ορίζει υποχρεωτικά 12 ραντεβού εβδομαδιαίως, με αποτέλεσμα να προκύψουν 7 εκατομμύρια επιπλέον ραντεβού κατ΄έτος.
Η γενική γραμματέας Υπηρεσιών Υγείας Λίλιαν Βιλδιρίδη αναφέρθηκε στο σύστημα αξιολόγησης των ασθενών που νοσηλεύτηκαν από τις 14 Ιουλίου έως τις 3 Οκτωβρίου. Την περίοδο αυτή δόθηκαν πάνω από 14.000 απαντήσεις από ασθενείς.
Αποτελέσματα
Τα γενικά αποτελέσματα έχουν ως εξής:
- Υψηλή θετική αξιολόγηση του προσωπικού (92%) και η παροχή κατανοητών οδηγιών (91%).
- Πολύ υψηλά είναι ο βαθμός εμπιστοσύνης του προσωπικού και χαμηλότερα ο βαθμός συνεργασίας των τμημάτων (κάτω από 75%).
- Η καθαριότητα βρίσκεται στο 69%, ενώ η ποιότητα του φαγητού να βαθμολογείται θετικά μόλις από το 48% των ασθενών.
Η σύγκριση κλινικών Αττικής και Θεσσαλονίκης είναι υψηλότερη στις Καρδιολογικές και Χειρουργικές και χαμηλότερη στις παθολογικές (οι παθολογικές της Θεσσαλονίκης έχουν καλύτερη επίδοση από την Αττική). Σε επίπεδο καθαριότητας η ικανοποίηση ανέρχεται σε 74% στις Καρδιολογικές.
Ο υπουργός Υγείας χαρακτήρισε δικαιολογημένη τη διαφορά στις Παθολογικές, λέγοντας πως σηκώνουν μεγαλύτερο βάρος.
Ασθενείς
Ο πρόεδρος της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας Νίκος Δέδες αναφέρθηκε στη συνεργασία που είχε με το υπουργείο, προκειμένου να υλοποιηθούν τα μέτρα.
Για τα αποτελέσματα σχολίασε πως είναι ανησυχητικά καλά και είπε πως πρέπει να δούμε για ποιον λόγο ο ασθενής και ο συνοδός δηλώνουν ικανοποιημένοι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Οι παρουσιάσεις παρατίθενται αναλυτικά πιο κάτω.
Επιπλέον Πληροφορίες
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Κουραμπιέδες, μελομακάρονα και μια αίσθηση ανεκπλήρωτου
Το πρώτο και μοναδικό βιο - ομοειδές φάρμακο για την πολλαπλή σκλήρυνση μπαίνει στις ΗΠΑ
Ι. Βαρδακαστάνης: Το αναπηρικό κίνημα συνεχίζει να αγωνίζεται και να διεκδικεί