Το να μην ξέρεις τι σου ξημερώνει δεν είναι απλώς ένα θέμα, είναι το θέμα! Αυτό λοιπόν που ακούγεται τόσο στα συνέδρια όσο και στις κατ' ιδίαν συναντήσεις που έχουν διάφοροι πάροχοι υγείας με την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας ή παράγοντες αυτού, είναι ότι αν δεν υπάρξει προβλεψιμότητα ούτε η Υγεία θα βελτιωθεί προς όφελος των ασθενών, ούτε οι εταιρείες θα επενδύσουν στην Ελλάδα.

Θα συμβούν τα ακριβώς αντίθετα, δηλαδή επιδείνωση της απογοήτευσης των ασθενών για τις υπηρεσίες υγείας που λαμβάνουν και μείωση των επενδύσεων ή- ακόμη χειρότερα- αποχωρήσεις. 

Τόσο απλά, τόσο κατανοητά ... αλλά όχι για όλους!  

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε