Το Εθνικό Κέντρο Αιμοδοσίας (Ε.ΚΕ.Α.) και η Ένωση Ασθενών Ελλάδας πραγματοποίησαν πρόσφατα συνάντηση, επιβεβαιώνοντας ότι η συνεχής εξέλιξη ενός σύγχρονου συστήματος αιμοδοσίας απαιτεί την ενεργή συμμετοχή και τη φωνή των ασθενών, εκείνων δηλαδή που βιώνουν καθημερινά τις ανάγκες και τις προκλήσεις του συστήματος υγείας.

Η συνάντηση επικεντρώθηκε: στην ανάγκη ενίσχυσης της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του πληθυσμού, στη διαμόρφωση μιας κουλτούρας αιμοδοσίας, στην αντίληψη ότι η «οικογένεια των αιμοδοτών» περιλαμβάνει τόσο τους πολίτες όσο και τους ασθενείς, στον καίριο ρόλο της εκπαίδευσης από την παιδική ηλικία, ώστε η ευαισθητοποίηση για την αιμοδοσία να ξεκινά από τα σχολεία και να εγκαθίσταται ως διαρκής στάση ζωής.

Οι δύο φορείς συμφώνησαν να προχωρήσουν το επόμενο διάστημα στην υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας, με επίκεντρο την εκπαίδευση, την ενίσχυση της εγγραμματοσύνης υγείας και την ευαισθητοποίηση του πληθυσμού, μέσα από κοινές δράσεις και πρωτοβουλίες που θα συμβάλουν στην οικοδόμηση μιας νέας κουλτούρας αιμοδοσίας στη χώρα.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΚΕΣΥ - επίσημο: Πρόεδρος η Αναστασία Κοτανίδου - Η πλήρης σύνθεση
ΕΟΠΥΥ: Στο 1,1 δισ. ευρώ έκλεισαν clawback - rebate φαρμάκων το 2025 - Επίσημος απολογισμός
Ενέσεις GLP-1 για απώλεια βάρους και κύηση: Oφέλη, προσοχή και σωστός προγραμματισμός