Ένα 14χρονο κορίτσι, αναίσθητο, πεσμένο στον δρόμο, βρήκε σήμερα το πρωί μία νοσηλεύτρια του νοσοκομείου Παίδων "Αγία Σοφία".

Η 14χρονη έλεγε τα κάλαντα και πιθανότατα χτύπησε διερχόμενο αυτοκίνητο, ο οδηγός του οποίου την εγκατέλειψε.

Σύμφωνα με τον Μιχάλη Γιαννάκο, πρόεδρο της Ομοσπονδίας εργαζομένων στα νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), η νοσηλεύτρια πήγαινε στη δουλειά της.

Στον δρόμο, είδε την κοπέλα αναίσθητη και τραυματισμένη στο κεφάλι. Της προσέφερε τις πρώτες βοήθειες και ειδοποίησε το ΕΚΑΒ, που τη μετέφερε στο "Αγία Σοφία".

Το προσωπικό του νοσοκομείου φρόντισε τα θλαστικά τραύματα που είχε στο κεφάλι και η 14χρονη νοσηλεύεται στη Νευροχειρουργική κλινική.

Ειδοποιήθηκε η αστυνομία και στο πλευρό της βρίσκονται η μητέρα και τα αδέλφια της.

Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ τονίζει πως είναι τυχερό το κορίτσι που πέρασε από το σημείο η νοσηλεύτρια.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Eτήσια Γενική Συνέλευση της Ένωσης Σπανίων Ασθενών Ελλάδας
Οι πιο πράσινες χώρες της Ευρώπης- Πού βρίσκεται η Ελλάδα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"