Δύο παιδιά ηλικίας 3 και 6 ετών νοσηλεύονται με γρίπη στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Παίδων "Αγία Σοφία". Κανένα από τα δύο δεν έχει υποκείμενο νόσημα, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας εργαζομένων στα νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ).

Ο Μιχάλης Γιαννάκος τονίζει πως στις τελευταίες εφημερίες παρατηρείται ραγδαία αύξηση προσελεύσεων και εισαγωγών στα δύο μεγάλα παιδιατρικά νοσοκομεία της Αθήνας.

Όπως αναφέρει, στην εφημερία προσέρχονται πάνω από 250 παιδιά με ιογενείς λοιμώξεις και εισάγονται περισσότερα από 50. Η αύξηση υπερβαίνει το 30%.

Τα δύο παιδιά είναι ελληνικής καταγωγής. Το ένα αγόρι 6 ετών είναι διασωληνωμένο και το άλλο επίσης αγόρι 3 ετών χωρίς να χρειάζεται μέχρι στιγμής διασωλήνωση.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]