Σε καλή κλινική κατάσταση βρίσκονται οι δύο τραυματίες οπαδοί του ΠΑΟΚ, οι οποίοι νοσηλεύονται στο Παπαγεωργίου Θεσσαλονίκης.
Σε ανάρτησή του, ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης αναφέρει τα εξής:
Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς, οι δυο τραυματίες βρίσκονται σε καλή κλινική κατάσταση.
Υποβλήθηκαν σε επαναληπτικές ολοσωματικές αξονικές τομογραφίες στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου.
Και οι δυο με φυσιολογικά ζωτικά σημεία.
Ο 20χρονος νοσηλεύεται στη νευροχειρουργική κλινική και φέρει εγκεφαλικές κακωσεις που προς το παρόν δεν χρήζουν χειρουργικής παρέμβασης ή νοσηλείας σε μονάδα εντατικής θεραπείας, απαιτούν όμως παρακολούθηση και εγρήγορση.
Ο 28χρονος νοσηλεύεται στη χειρουργική κλινική.
Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς, οι δυο τραυματίες βρίσκονται σε καλή κλινική κατάσταση. Υποβλήθηκαν σε επαναληπτικές ολοσωματικές αξονικές τομογραφίες στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου. Και οι δυο με φυσιολογικά ζωτικά σημεία.
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) January 29, 2026
Ο 20χρονος νοσηλεύεται στη νευροχειρουργική κλινική…
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Είναι αυτές οι συνήθειες πράγματι υγιεινές;
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου