Ο υπουργός Υγείας απέκλεισε την Τρίτη το ενδεχόμενο ιδιωτικοποίησης δημόσιων νοσοκομείων.
Μιλώντας στον Σκάι, ο Άδωνις Γεωργιάδης είπε χαρακτηριστικά πως "ούτε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ούτε εγώ, ούτε κανένας μας, δεν έχουμε σκοπό να πουλήσουμε κανένα από τα 127 νοσοκομεία του ΕΣΥ, πόσο μάλλον τη Νίκαια".
Αναφερόμενος στο σύνθημα "Δώστε λεφτά για την Υγεία", ο υπουργός Υγείας είπε πως το κράτος, μέχρι τώρα, έδινε 4 δισεκατομμύρια και τώρα δίνει 8,6 δισεκατομμύρια.
"Όταν δίνουμε τα διπλάσια χρήματα, δεν μπορούν να χρησιμοποιούν ακόμα αυτό το σύνθημα", σχολίασε.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Ρεκόρ θερμοκρασίας στη Βρετανία τον Ιούνιο
Τριμάρισμα βλεφαρίδων: Άλλο ένα ανεκδιήγητο trend του TikTok
Η καλή καρδιακή υγεία της εγκύου μειώνει τον κίνδυνο αναπτυξιακής καθυστέρησης στο παιδί [μελέτη]