Την ίδρυση παραρτήματος του νοσοκομείου Παίδων "Αγία Σοφία" στο Ίλιον, ανακοίνωσε σήμερα η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας.
Σε ανάρτησή της, η Ειρήνη Αγαπηδάκη αναφέρει τα εξής:
'Ενα μεγάλο βήμα για τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας στη Δυτική Αθήνα!
Σήμερα, σε σύσκεψη που είχαμε με τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη, τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και τη δήμαρχο Ιλίου κα Α. Αλεβίζου, συμφωνήθηκε η ίδρυση παραρτήματος του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων "Αγία Σοφία" στο Ιλιον και η θεσμοθέτηση και λειτουργία Πανεπιστημιακού Κέντρου Υγειας στο Περιστέρι.
Με αυτόν τον τρόπο, καλύπτονται αποτελεσματικότερα οι ανάγκες των κατοίκων της περιοχής, με ταυτόχρονη αποσυμφόρηση των νοσοκομείων Παίδων Αγία Σοφία και των παιδιατρικών κλινικών του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου "Αττικόν".
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]