Για ουσιαστική μείωση του χρόνου αναμονής στα Επείγοντα των νοσοκομείων, έκανε λόγο την Πέμπτη ο Μάριος Θεμιστοκλέους.
Μιλώντας στο Κανάλι 1, ο υφυπουργός Υγείας υποστήριξε ότι έχει επιτευχθεί ουσιαστική βελτίωση και στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών, όπου ο μέσος χρόνος αναμονής έχει μειωθεί από τις 9 ώρες στις 4 ώρες και 30 λεπτά.
Όπως εξήγησε, η μείωση αυτή αποδίδεται σε τρεις βασικούς παράγοντες: στην αύξηση του προσωπικού στα ΤΕΠ, στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος παρακολούθησης ασθενών, το λεγόμενο "βραχιολάκι", στις ανακαινίσεις και αναβαθμίσεις των κτηριακών υποδομών, που επιτρέπουν πλέον μεγαλύτερους και λειτουργικότερους χώρους με βάση σύγχρονες προδιαγραφές.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν το πόσες θερμίδες καίμε
Κ. Γιαννακόπουλος: Έβδομη θητεία για τον μακροβιότερο πρόεδρο Ιατρικού Συλλόγου
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]