Ένα ενδιαφέρον σχόλιο για τις προσλήψεις νοσηλευτών στο ΕΣΥ και την ένταξή τους στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα, έκανε την Παρασκευή ο υπουργός Υγείας.

Μιλώντας στον Σκάι, ο Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε τα εξής:

"Για τους νοσηλευτές, που είναι το μεγαλύτερό μας πρόβλημα στο ΕΣΥ, κάναμε μια πολύ μεγάλη σύσκεψη μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα υπό την προεδρία του κυρίου Πρωθυπουργού.

Θα έχουμε σημαντικές ανακοινώσεις στις 12 Μαΐου, που είναι και η Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτών'".

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Eτήσια Γενική Συνέλευση της Ένωσης Σπανίων Ασθενών Ελλάδας
Οι πιο πράσινες χώρες της Ευρώπης- Πού βρίσκεται η Ελλάδα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"