Έχασε τη ζωή της και η δεύτερη από τις κοπέλες που έπεσαν την Τρίτη από ταράτσα στην Ηλιούπολη.

Αυτό προκύπτει από ανακοινωθέν του νοσοκομείου ΚΑΤ, όπου νοσηλευόταν. Στην ανακοίνωαη αναφέρονται τα ακόλουθα:

Σήμερα 14/5/2026 και ώρα 19.54 έχασε τη μάχη για τη ζωή η 17χρονη μαθήτρια που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του νοσοκομείου μας από 12/5/2026.

Το νοσοκομείο ΚΑΤ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους της.

 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής: Μονιμοποιείται ο θεσμός του προσωπικού βοηθού [νομοσχέδιο]
Είναι κακό που το παιδί μου πιπιλάει τον αντίχειρά του;
ECDC: Πέντε άτομα σε στενή επαφή με τον Γάλλο γιατρό που μολύνθηκε από Έμπολα