Έχασε τη ζωή της και η δεύτερη από τις κοπέλες που έπεσαν την Τρίτη από ταράτσα στην Ηλιούπολη.
Αυτό προκύπτει από ανακοινωθέν του νοσοκομείου ΚΑΤ, όπου νοσηλευόταν. Στην ανακοίνωαη αναφέρονται τα ακόλουθα:
Σήμερα 14/5/2026 και ώρα 19.54 έχασε τη μάχη για τη ζωή η 17χρονη μαθήτρια που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του νοσοκομείου μας από 12/5/2026.
Το νοσοκομείο ΚΑΤ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους της.
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Τρύφων : Αν η Ευρώπη θέλει αυτονομία στο φάρμακο, οφείλει να επενδύσει
Διαδικτυακή εκδήλωση "Η θεραπεία στον καρκίνο του πνεύμονα δεν είναι ένας γιατρός: είναι Oμάδα"
Ένα φλιτζάνι σπανάκι την ημέρα μειώνει τον κίνδυνο καρδιοπάθειας κατά 15% [μελέτη]