Η κατανάλωση αυγών από μωρά μπορεί να οδηγήσει σε μείωση των αλλεργιών σε αυτά, ιδιαίτερα σε παιδιά με έκζεμα, αναφέρει νέα έρευνα. Περιστατικά αλλεργίας στα αυγά μειώθηκαν στην Αυστραλία εντός δεκαετίας, όταν υιοθέτησε οδηγίες που συνιστούν την εισαγωγή αυγών σε μωρά στους 6 περίπου μήνες ηλικίας, αναφέρουν ερευνητές στο JAMA Pediatrics.

Η μείωση ήταν ιδιαίτερα έντονη σε μωρά με πρώιμο έκζεμα και οι αλλεργίες στα αυγά μειώθηκαν από 35% σε 22% πρόσφατα. Η Jennifer Koplin, του University of Queensland, δήλωσε ότι η μελέτη δίνει ενδείξεις ότι επικαιροποιημένες οδηγίες για τη διατροφή των νηπίων που συνιστούν εισαγωγή αυγών λίγο νωρίς οδήγησαν σε μειώσεις εμφάνισης αλλεργίας στα αυγά στον πληθυσμό. Τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι οι επικαιροποιήσεις των κατευθυντήριων οδηγιών που βασίζονται σε αποδεικτικά στοιχεία από τυχαιοποιημένες δοκιμές ενδέχεται να σχετίζονται με μείωση της συχνότητας εμφάνισης τροφικών αλλεργιών ,όταν υλοποιούνται αποτελεσματικά.

Η Αυστραλία επικαιροποίησε τις οδηγίες της το 2016 ώστε να συνιστούν την εισαγωγή αυγών και άλλων τροφικών αλλεργιογόνων εντός του πρώτου έτους ζωής. Οι ερευνητές συνεκτίμησαν 7.200 μωρά στη Μελβούρνη που υποβλήθηκαν σε ετήσιο τσεκ-απ πριν και μετά τις νέες οδηγίες. Φάνηκε σχετική μείωση των περιστατικών αλλεργίας στα αυγά, σχεδόν 18%, ύστερα από την αλλαγή στις οδηγίες, μετά την προσαρμογή διαφορών στα δημογραφικά στοιχεία.

Τα ευρήματα υποστηρίζουν τις αλλαγές στις οδηγίες, δήλωσε η Dr. Gina Coscia, του Northwell Health στο Great Neck. Είναι σημαντικό οι γονείς να εισάγουν τροφικά αλλεργιογόνα κάτω από τις οδηγίες παιδιάτρου και να εξασφαλίζουν ότι εκτίθενται συστηματικά τα παιδιά τους, δήλωσε η Coscia. Θεωρεί ότι η πρώιμη εισαγωγή αλλεργιογόνων στη διατροφή είναι το κλειδί, αλλά η διατήρηση του αλλεργιογόνου για αρκετές φορές την εβδομνάδα είναι ζωτικής σημασίας ώστε να παραμείνει η ανεκτικότητα στην τροφή.

 

 

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Βραδινές συνήθειες για πιο υγιές έντερο
Νέα ελπίδα για το Πάρκινσον: Η δραστική ουσία που ανοίγει νέους δρόμους θεραπείας
Εντυπωσιακή πρόοδος στην κυστική ίνωση - Μεγάλη αύξηση του προσδόκιμου ζωής (Μελέτη)