Ζωντανή διαδικτυακή συζήτηση με θέμα την Υγεία, είχαν χθες το βράδυ ο Στέφανος Κασσελάκης με τον Άδωνι Γεωργιάδη.

Ο πρόεδρος του κόμματος "Δημοκράτες - Προοδευτικό Κέντρο" ανέφερε στον υπουργό Υγείας ότι δεν έχει ιδιωτική ασφάλιση, διότι πιστεύει στο ΕΣΥ.

Απαντώντας, ο υπουργός Υγείας σημείωσε πως "σού εύχομαι να μην πάθεις ποτέ τίποτε, αλλά αν πάθεις θα σε φροντίσουμε"... 

Αναφερόμενος στα προβλήματα του δημόσιου συστήματος Υγείας, ο Άδωνις Γεωργιάδης παραδέχτηκε πως υπάρχει έλλειψη νοσηλευτών, ενώ για το "φακελάκι" είπε πως "προσωπικά, όπου βρω φακελάκι, τούς ξηλώνω".

Επισήμανε πως το ΕΣΥ αντιμετωπίζει περίπου 85.000 περιστατικά σε ημερήσια βάση και σημείωσε πως με το "1566" κλείνονται ραντεβού σε απόσταση ημερών.

Για τα φάρμακα, είπε πως έχει τα φθηνότερα φάρμακα στην Ευρώπη και ανέφερε πως το καλοκαίρι έρχονται τουρίστες και φεύγουν με σακούλες φάρμακα, γιατί στις χώρες τους οι τιμές πολύ πιο υψηλές.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Χρόνιος πόνος και εργασία: Ο μύθος του "ιδανικού εργαζόμενου"
Συνάντηση ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ με τον Υφυπουργό Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Δημήτρη Μαρκόπουλο
Δωρεά ωαρίων: Ενδείξεις και διαδικασία