Πέρυσι το καλοκαίρι, μετρούσαμε τους προσβεβλημένους από τον ιό της νέας γρίπης.

Φέτος, αφού το σύστημα ήταν ήδη οργανωμένο, είπαμε να το αξιοποιήσουμε, με τον ιό του Δυτικού Νείλου που έχει επίσημα προσβάλει 37 άτομα…

Και το υπουργείο Υγείας δεν φαίνεται να ανησυχεί για το πρόβλημα, γιατί η οργάνωση από τη γρίπη επιτρέπει τον έλεγχο της πορείας του ιού.

Μόνο που επειδή δείχνει να επεκτείνεται, όλο και μελετώνται νέοι ψεκασμοί για τα κουνούπια...

Μήπως έπρεπε οι ψεκασμοί να είναι πιο συστηματικοί για να μη χρειάζεται συμπλήρωμα εκ των υστέρων;

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Νέα επένδυση στα τρόφιμα από την οικογένεια Σκλαβενίτη
Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα: γιατί ο έλεγχος είναι σημαντικός και τι πρέπει να γνωρίζουμε
Αλλα 200 εκατ. ευρώ μέχρι το 2029