Η διατροφή keto θεωρείται μία από τις καλύτερες πρόσφατες δίαιτες για να χάσουμε γρήγορα βάρος. Μάλιστα, παρά το γεγονός ότι είναι μια αρκετά περιοριστική δίαιτα, συχνά μπαίνει σε λίστες με καλύτερες διατροφές, καθώς τα αποτελέσματά της δεν αμφισβητούνται.

Την ίδια στιγμή, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η κετογονική διατροφή δεν ενδείκνυται για μεγάλα χρονικά διαστήματα, και ότι μπορεί να καταλήξει να κάνει περισσότερο κακό παρά καλό αν την συνεχίζουμε για πολύ καιρό.

Η διατροφή keto βασίζεται στην κέτωση, την διαδικασία στην οποία ο οργανισμός μας αρχίζει να διασπά τα λιπαρά που έχει αποθηκεύσει ως πηγή ενέργειας, επειδή δεν του παρέχουμε αρκετούς υδατάνθρακες, και οι θερμίδες μας προέρχονται κατά βάση από πρωτεΐνη και λιπαρά. Και έχουμε μερικές συμβουλές για να ξεκινήσουμε με σωστό τρόπο να ακολουθούμε αυτή την διατροφή.

Πρώτα, χρειάζεται έρευνα

Και δεν μιλάμε μόνο για έρευνα στο ίντερνετ. Μιλάμε για συζήτηση με έναν ή και περισσότερους διατροφολόγους που γνωρίζουν καλά για αυτή την διατροφή και μπορούν να σας βοηθήσουν να την ακολουθήσετε με τρόπο που θα είναι προς όφελός σας.

Ξεκινήστε αργά

Οποιαδήποτε μεταβολή στη διατροφή προκαλεί ένα μικρό "σοκ" στον οργανισμό και στο πεπτικό μας σύστημα, που συνηθίζει σταδιακά τις τροφές που καταναλώνουμε. Συνεπώς, είναι καλύτερο να μειώσετε σταδιακά τις ποσότητες υδατανθράκων που τρώτε.

Προγραμματίστε τα γεύματά σας

Η keto είναι μια αρκετά περιοριστική δίαιτα, που δεν επιτρέπει εύκολα λύσεις της στιγμής. Αυτό σημαίνει πως θα χρειαστείτε ένα πρόγραμμα διατροφής, και πως θα πρέπει να μείνετε πιστοί σε αυτό.

Αγοράστε τις σωστές τροφές

Σε συνεργασία με τον διαιτολόγο σας ή με το πλάνο διατροφής σας, φροντίστε να γεμίζετε τα ντουλάπια σας με τροφές και σνακ που είναι κατάλληλα για δίαιτα keto, ώστε να μην μπαίνετε στον πειρασμό για εύκολες λύσεις - οι οποίες συνήθως περιέχουν υδατάνθρακες.

Σκεφτείτε το μέλλον

Όπως είπαμε, η keto δεν ενδείκνυται για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Που σημαίνει ότι πρέπει να την δείτε ως ένα σκαλοπάτι στον μεγαλύτερο στόχο σας, που είναι η γενικότερη υγεία και η διατήρηση του βάρους σας σε καλά για εσάς επίπεδα.

Mην το παρακάνετε με τους υδατάνθρακες

Η ισορροπία, ακόμα και στις περιοριστικές διατροφές, είναι το παν. Αν αρχίσετε να βλέπετε συμπτώματα ότι κάτι δεν πάει καλά με το σώμα σας και φοβάστε ότι οφείλονται στην διατροφή σας, μην συνεχίζετε την δίαιτα keto.

Προσέξτε την ποιότητα των λιπαρών

Ναι, η διατροφή keto περιλαμβάνει αρκετά λιπαρά. Και λιπαρά μπορούμε να βρούμε στα λουκάνικα, αλλά δεν είναι καλής ποιότητας. Διαλέξτε τροφές με πολυακόρεστα και μονοακόρεστα λιπαρά, όπως σολομό, τόνο, ελαιόλαδο και λιναρόσπορο.

Μην αποφεύγετε τα λαχανικά

Μιλώντας για περιορισμό υδατανθράκων, εννοούμε κατά βάση τους απλούς υδατάνθρακες που προσφέρουν μόνο κενές θερμίδες. Οι σύνθετοι υδατάνθρακες και οι πολλές φυτικές ίνες ενός λαχανικού όπως το μπρόκολο, πρέπει να έχουν πάντα θέση στο πιάτο σας.