Οι περισσότεροι άνθρωποι που δουλεύουν από το σπίτι, ξαφνικά βρέθηκαν να αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα με τη διατροφή. Ενώ στη θεωρία η δουλειά από το σπίτι είναι ιδανική για να μαγειρεύουμε και να έχουμε καλύτερο έλεγχο στη διατροφή μας, στην πράξη δεν συμβαίνει τίποτα από αυτά. Το στρες της δουλειάς από το σπίτι είναι αληθινό, και οι διατροφικές μας συνήθειες είναι συνήθως το πρώτο θύμα. Είτε ντελίβερι, είτε κατεψυγμένη από το σούπερ μάρκετ, είναι λίγο-πολύ η εποχή της πίτσας, και ήρθε η ώρα να το αλλάξουμε αυτό.

Αυτές είναι οκτώ σούπερ ιδέες για υγιεινά γεύματα ενώ δουλεύετε από το σπίτι, που δεν θα σας πάρουν και πάνω από δέκα λεπτά για να τις φτιάξετε.

Σαλάτα, η παντοτινή

Μια πράσινη σαλάτα με λαχανικά δεν χρειάζεται πάνω από πέντε λεπτά για να φτιαχτεί, και αν της προσθέσουμε λίγη πρωτεΐνη - όπως κοτόπουλο, αν έχουμε ή κόκκινα φασόλια από κονσέρβα - γίνεται ένα πλήρες γεύμα. Και για να μην βαριόμαστε, επειδή το μαρούλι σίγουρα καταντά βαρετό, πειραματιζόμαστε με κάθε άλλη πρασινάδα, από σπανάκι μέχρι μπρόκολο, ως βάση της σαλάτας μας.

Ψητή πατάτα δοκίμασες;

Έχει αρχίσει να γίνεται μόδα, αλλά δεν χρειάζεται να την παραγγείλεις. Απλά βάζεις μια ανοιγμένη πατάτα στο φούρνο και την αφήνεις να ψηθεί καλά. Έπειτα, την γεμίζεις με ό,τι θέλεις. Εμείς θα προτείνουμε άπαχο κιμά, φασόλια και καυτερή σάλτσα για κάτι μεξικάνικο. Εναλλακτικά, μπορείτε να σωτάρετε μανιτάρια και να ρίξετε από πάνω και λίγο τυρί χαμηλό σε λιπαρά.

Σαλάτα με τόνο και φασόλια

Είναι σαλάτα, αλλά δεν είναι πράσινη. Περιέχει και τεράστιες ποσότητες πρωτεΐνης, και τα δύο βασικά της συστατικά βρίσκονται έτοιμα σε κονσέρβα. Συνεπώς, είναι ίσως το πιο εύκολο υγιεινό πιάτo για να φτιάξουμε. Συνοδεύουμε με καλαμπόκι (άλλη μια κονσερβοποιημένη ευλογία της σύγχρονης ζωής), πιπεριές και κρεμμύδι.

Αν υπάρχει χθεσινό κοτόπουλο...

...μια τορτίγια ολικής (ή και ψωμί), μερικά λαχανικά για να το συνοδεύσουμε και μια μικρή κουταλιά γιαούρτι (με σκόρδο, ειδικά αν είμαστε μόνοι στο σπίτι και δεν μας νοιάζει κιόλας) και έχουμε φτιάξει το πιο υγιεινό αλλά και νόστιμο σάντουιτς.

Φασολάκια, τα αιώνια

Αν δεν είστε και ο μεγαλύτερος λάτρης των λαδερών, δεν χρειάζεται να τα φτιάξετε έτσι. Τα στρογγυλά φασολάκια μπορούν να γίνουν τέλεια σαλάτα αν τα βράσετε ελαφρώς και μετά τους ρίξετε λεμόνι. Συνοδεύστε τα με κάποια πρωτεΐνη που έχετε στο σπίτι για μεσημεριανό, και κρατήστε τα υπόλοιπα σε ένα μπολ κοντά σας για όποτε χρειάζεστε να μασουλήσετε κάτι ενώ δουλεύετε. Πολύ πιο υγιεινό από πατατάκια, αλλά εξίσου χαλαρωτικό.

Αν έχετε πραγματικά ανάγκη την πίτσα...

...τότε φτιάξτε εσείς. Αν μπορείτε να βρείτε έτοιμη ζύμη ολικής, θα ήταν ιδανικό, και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε γκούντα με χαμηλά λιπαρά ή μοτσαρέλα, που είναι πιο ελαφριά σε σχέση με άλλα τυριά. Βάλτε άφθονα λαχανικά στην πίτσα σας, όπως πιπεριές, κρεμμύδι και μανιτάρια, και παίξτε με κάθε συνδυασμό που μπορεί να σας φανεί ενδιαφέρων. Από κοτόπουλο, μέχρι γαλοπούλα μέχρι και... αντζούγιες.

Ποτέ μην υποτιμάτε τα μακαρόνια

Υπάρχει λόγος που είναι η πιο δημοφιλής τροφή, παρά την χαμηλή διατροφική της αξία. Φροντίστε να έχετε πάντα ένα πακέτο μακαρόνια ολικής στο ντουλάπι, φτιάξτε μια μικρή μερίδα και συνδυάστε τα με τόνο ή με λαχανικά, όπως κολοκυθάκι και πιπεριά.

Για τις μέρες που πραγματικά δεν υπάρχει χρόνος...

...ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου είναι το πασίγνωστο και λατρεμένο τοστ. Και το τοστ μπορεί να γίνει πλήρες γεύμα, αλλά πρέπει να ξεχάσουμε τα αλλαντικά ή έστω να επιλέξουμε πιο ελαφριές επιλογές. Πρέπει να υπάρχουν λαχανικά μέσα.