Μια ακόμη δωρεά οργάνων πραγματοποιήθηκε χθες από το Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας. Δότης ήταν ένας 62χρονος άνδρας, ο οποίος απεβίωσε από εγκεφαλική αιμορραγία. Με την επιβεβαίωση του εγκεφαλικού θανάτου του άνδρα, τα ξημερώματα της Τρίτης, η οικογένειά του αποφάσισε να δωρίσει τα όργανά του σε συνανθρώπους μας, που χρήζουν άμεσης βοήθειας.
Ο Διευθυντής της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου Λαμίας ενημέρωσε τον ΕΟΜ και γιατροί από το Λαϊκό νοσοκομείο μετέβησαν στη Λαμία, όπου αφαίρεσαν τους νεφρούς και τους κερατοειδείς, οι οποίοι και μεταμοσχεύτηκαν σε ασθενείς που βρίσκονταν στην Εθνική Λίστα υποψηφίων ληπτών του ΕΟΜ.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε