Ένας Αμερικανός φέρεται να έχει θεραπευτεί από το AIDS, χάρη σε μία πρωτοποριακή θεραπεία.

Πρόκειται για τον Τίμοθι Ρέι Μπράουν, γνωστό και ως 'ασθενή του Βερολίνου', όπου ως φοιτητής έκανε τη θεραπεία ολικής καταστροφής του ανοσοποιητικού συστήματος και μεταμόσχευση βλαστοκυττάρων από δότη με μια σπάνια γενετική ανωμαλία.

Η μεταμόσχευση έγινε για τη θεραπεία ενός είδους καρκίνου του αίματος, αλλά συγχρόνως θεράπευσε και το AIDS, από το οποίο υπέφερε ο ασθενής.

Πέντε χρόνια μετά τη μεταμόσχευση, ο Μπράουν και χωρίς να παίρνει φάρμακα εξακολουθεί να ζει απαλλαγμένος από τον ιό, ενώ οι επιστήμονες προσπαθούν να 'μιμηθούν' τη θεραπεία, προκειμένου να την εφαρμόσουν και σε άλλους ασθενείς.
Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ρεκόρ θερμοκρασίας στη Βρετανία τον Ιούνιο
Τριμάρισμα βλεφαρίδων: Άλλο ένα ανεκδιήγητο trend του TikTok
Η καλή καρδιακή υγεία της εγκύου μειώνει τον κίνδυνο αναπτυξιακής καθυστέρησης στο παιδί [μελέτη]