Επιστήμονες κατάφεραν να αναστρέψουν ολοκληρωτικά την απώλεια μαλλιών σε 3 ανθρώπους, χορηγώντας τους φάρμακο για παθήσεις του μυελού των οστών.

Οι ασθενείς έπασχαν από γυροειδή αλωπεκία.

Ωστόσο, 5 μήνες από τη λήψη του φαρμάκου ruxolitinib, και οι 3 ασθενείς είδαν ολική αναγέννηση του τριχωτού της κεφαλής.
Τα ευρήματα, του Columbia University Medical Center, δημοσιεύονται στο περιοδικό ‘’Nature Medicine’’.

Αμερικανοί ερευνητές είχαν εντοπίσει προηγουμένως ομάδα κυττάρων του ανοσοποιητικού που εμπλέκονται στην καταστροφή των μαλλιών και πραγματοποίησαν επιτυχημένες δοκιμές σε ποντικούς.

Στη συνέχεια χορήγησαν σε 3 ασθενείς με μέτρια έως σοβαρή αλωπεκία μια δόση ruxolitinib, δυο φορές ημερησίως.
Το φάρμακο έχει ήδη εγκριθεί για χρήση σε παθήσεις μυελού των οστών, στις ΗΠΑ και την Ε.Ε.

Και οι 3 ασθενείς είχαν χάσει τουλάχιστον το ένα τρίτο των μαλλιών τους αλλά παρατήρησαν σημαντική ανάπτυξη της τριχοφυΐας σε διάστημα 5 μηνών από την έναρξη της θεραπείας.

Ο ερευνητής Dr Raphael Clynes, δήλωσε ότι, μόλις, άρχισαν οι ερευνητές να δοκιμάζουν το φάρμακο σε ασθενείς. Αν συνεχίσει να είναι πετυχημένο και ασφαλές θα έχει σημαντικά θετική επίδραση στη ζωή των ασθενών με τη νόσο.

‘’Nature Medicine’’.