Νοσηλεύτρια για την οποία οι αρχές της Γαλλίας πιστεύουν ότι μπορεί ενδεχομένως να έχει μολυνθεί από τον ‘Εμπολα μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο του Παρισιού την Πέμπτη για εξέταση και θεραπευτική αγωγή.

Αν επιβεβαιωθεί ότι η γυναίκα νοσεί από τον ιό ‘Εμπολα, θα είναι ο πρώτος άνθρωπος που μολύνθηκε στη Γαλλία.

Αξιωματούχοι υγείας πιστεύουν ότι μπορεί ενδεχομένως να έχει μολυνθεί, καθώς φρόντισε εργαζόμενη στους Doctors' Without Borders που έφθασε στη Γαλλία στις 19 Σεπτεμβρίου για αγωγή έχοντας μολυνθεί από τον ιό ενώ εργαζόταν σε νοσοκομείο της Λιβερίας..

 

 

Πηγές:
Ξένος τύπος.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ξενάγηση στο εργοτάξιο του Παιδιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΙΣΝ
Αλκοόλ: Τι προκαλεί στα οστά
Νέα επένδυση στα τρόφιμα από την οικογένεια Σκλαβενίτη