Εργαζόμενος στον τομέα της υγείας που επέστρεψε στη Δανία από τη δυτική Αφρική δεν πάσχει από τον ιό ‘Εμπολα, ανακοίνωσε αξιωματούχος του νοσοκομείου στο οποίο νοσηλεύεται.
Η ανακοίνωση ακολούθησε εξετάσεις που πραγματοποιήθηκαν καθώς ο ασθενής, που θεωρήθηκε ύποπτο περιστατικό για ‘Εμπολα, ανέφερε ελαφρά άνοδο της θερμοκρασίας του.
Το τεστ είναι αρνητικό, δήλωσε ο αξιωματούχος για την εξέταση.
Πηγές:
Ξένος τύπος.
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ξενάγηση στο εργοτάξιο του Παιδιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΙΣΝ
Αλκοόλ: Τι προκαλεί στα οστά
Νέα επένδυση στα τρόφιμα από την οικογένεια Σκλαβενίτη