Εργαζόμενος στον τομέα της υγείας που επέστρεψε στη Δανία από τη δυτική Αφρική δεν πάσχει από τον ιό ‘Εμπολα, ανακοίνωσε αξιωματούχος του νοσοκομείου στο οποίο νοσηλεύεται.

Η ανακοίνωση ακολούθησε εξετάσεις που πραγματοποιήθηκαν καθώς ο ασθενής, που θεωρήθηκε ύποπτο περιστατικό για ‘Εμπολα, ανέφερε ελαφρά άνοδο της θερμοκρασίας του.

Το τεστ είναι αρνητικό, δήλωσε ο αξιωματούχος για την εξέταση.

Πηγές:
Ξένος τύπος.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Ξενάγηση στο εργοτάξιο του Παιδιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης ΙΣΝ
Αλκοόλ: Τι προκαλεί στα οστά
Νέα επένδυση στα τρόφιμα από την οικογένεια Σκλαβενίτη