Τα cranberries φαίνεται πως είναι αποτελεσματική προσέγγιση στη μείωση της χρήσης αντιβιοτικών, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα
Ειδικοί παρουσίασαν στο International Conference on Polyphenols and Health, νέες ενδείξεις ότι το συγκεκριμένο φρούτο μπορεί να αποτελέσει όπλο στη μείωση της ανοχής στα αντιβιοτικά καθώς και για το οξειδωτικό στρες.
Οι επιστήμονες αποκάλυψαν τις αυξανόμενες ενδείξεις σχετικά με το πώς τα cranberries μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των επαναλαμβανόμενων λοιμώξεων του ουροποιητικού.
Χαμηλότερος αριθμός λοιμώξεων θα σημαίνει μικρότερη χρήση αντιβιοτικών και χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης αντίστασης σε αυτά.
Επίσης ανέφεραν πως το μοναδικό μείγμα πολυφαινολών που περιέχει το φρούτο μπορεί ενδεχομένως να βοηθήσει τη διατήρηση της νοητικής υγείας και της υγείας της καρδιάς και να προστατεύσει έναντι του οξειδωτικού στρες, για την προαγωγή της ευεξίας.
Η Kalpana Gupta, του Boston University, δήλωσε ότι από καιρό οι επιστήμονες πιστεύουν στα οφέλη των cranberries όσον αφορά την υγεία του ουροποιητικού συστήματος. Η νέα έρευνα αποκαλύπτει πόσο ευρεία μπορούν να είναι τα οφέλη.
Η νέα έρευνα ενισχύει επίσης άλλα πρόσφατα ευρήματα που αποκάλυψαν ότι κοκτέιλ με χυμό cranberry μπορεί ενδεχομένως να ελέγξει τους κινδύνους που συνδέονται με την καρδιοπάθεια, το διαβήτη και το εγκεφαλικό επεισόδιο.
Το μέλλον είναι ευοίωνο για το συγκεκριμένο φρούτο και για όσους μπορούν να ωφεληθούν από τις θρεπτικές του ουσίες.
Πηγές:
International Conference on Polyphenols and Health.
Ειδήσεις υγείας σήμερα
Είναι τα audiobooks εξίσου ωφέλιμα με το παραδοσιακό διάβασμα;
Μητσοτάκης από τη Ρόδο: Νέο νοσοκομείο €45 εκατ. στην Κω
Τροφές που μπορεί να προκαλέσουν ημικρανία