Ερευνητές του Arizona State University, ανακάλυψαν βελτιωμένα συμπτώματα αυτισμού σε συμμετέχοντες που έλαβαν φάρμακα για την αντιμετώπιση των μικροβίων του εντέρου.

Οι ερευνητές μελέτησαν 18 ανθρώπους, 7 έως 16 ετών, με διαταραχές του φάσματος του αυτισμού, για 10 εβδομάδες.

Οι συμμετέχοντες υποβλήθηκαν σε αγωγή με αντιβιοτικά, κλίσμα και μεταμόσχευση μικροβιακής χλωρίδας κοπράνων, για διάστημα 8 εβδομάδων.

Η έρευνα έδειξε 80% κατά μέσον όρο βελτίωση στα γαστρεντερικά συμπτώματα που είναι συχνά σε ανθρώπους με αυτισμό και 20 έως 25% βελτίωση σε ορισμένες συμπεριφορές αυτισμού, όπως κοινωνικές δεξιότητες και συνήθειες ύπνου.

Ο καθηγητής James Adams, δήλωσε ότι οι ερευνητές ολοκλήρωσαν δοκιμή φάσης Ι που έδειχνε ασφάλεια και αποτελεσματικότητα αλλά η σύσταση τέτοιας αγωγής απαιτεί δοκιμές φάσης 2 και 3.

Ο ερευνητής Dae-Wook Kang, δήλωσε ότι ‘’είδαμε μεγάλη αύξηση στην ποικιλία των μικροβίων και σε ορισμένα βακτήρια, ιδιαίτερα στο Prevotella, το οποίο προηγουμένως είχε φανεί πως ήταν σε χαμηλά επίπεδα σε παιδιά με αυτισμό.’’

Οι ερευνητές τόνισαν την ανάγκη περαιτέρω έρευνας.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Microbiome.

Microbiome.