Πειραματικό εμβόλιο που στοχεύει δεκάδες στελέχη του βακτηρίου που προκαλεί πνευμονία έχει την δυνατότητα να μειώσει σημαντικά τον αριθμό θανάτων λόγω της νόσου, αναφέρει έρευνα.

Το εμβόλιο προκάλεσε αντίδραση από το ανοσοποιητικό σε 72 είδη Streptococcus pneumoniae, σε τεστ στο εργαστήριο, σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Science Advances.

Ο Blaine Pfeifer, του University at Buffalo, δήλωσε ότι κάναμε σημαντική πρόοδο στην καταπολέμηση της εξάπλωσης της πνευμονίας, ειδικά στα παιδιά. Αλλά αν θέλουμε να απαλλαγούμε από τη νόσο πρέπει να δημιουργήσουμε πιο έξυπνα και πιο οικονομικά εμβόλια.

Μέρος της πτώσης οφείλεται στην καλύτερη πρόσβαση σε αντιβιοτικά και στη βελτιωμένη διατροφή.  Ωστόσο, σύμφωνα με τους ερευνητές, κυρίως οφείλεται στα εμβόλια που εισήχθησαν στις αρχές του 2000 που στοχεύουν έως το 23% των πιο θανατηφόρων μορφών του βακτηρίου που προκαλεί πνευμονία- Streptococcus pneumoniae.

Καθώς το νέο υπο ανάπτυξη εμβόλιο στοχεύει σε επιπλέον στελέχη του S. pneumoniae θα μπορούσε να χτυπήσει τη νόσο.

Science Advances.

1.026 πάσχοντες από αιμορροφιλία στην Ελλάδα - Εκστρατεία ευαισθητοποίησης #WearYourEverydayGenes
Νέα εξέταση ούρων θα μπορούσε να βοηθά άντρες να αποφύγουν τη βιοψία στον καρκίνο προστάτη
Γιατί είναι ξηρά τα χέρια μου;