Η σταθερή ώρα που πάει το παιδί για ύπνο και ο επαρκής ύπνος στην παιδική ηλικία μπορεί ενδεχομένως να συμβάλλουν σε υγιές βάρος στην εφηβεία, ανακάλυψε νέα έρευνα.

Η έρευνα έγινε σε 2.200 παιδιά σε 20 αμερικανικές πόλεις. Το ένα τρίτο από αυτά είχε σταθερό πρόγραμμα ύπνου κατάλληλο για την ηλικία του, μεταξύ 5 και 9 ετών, σύμφωνα με τις μητέρες.

Σε σύγκριση με αυτή την ομάδα, όσα δεν είχαν ρουτίνα ύπνου στην ηλικία των 9 κοιμόνταν λιγότερο και είχαν υψηλότερο ΔΜΣ στην ηλικία των 15 ετών, αναφέρει η έρευνα του Penn State.

Ο Orfeu Buxton, δήλωσε ότι ο τρόπος ανατροφής στην παιδική ηλικία επηρεάζει τη σωματική υγεία και τον ΔΜΣ στην εφηβεία. Η κατάλληλη ρουτίνα στην παιδική ηλικία είναι σημαντική για τη μελλοντική υγεία του παιδιού. Πιστεύει ότι ο ύπνος επηρεάζει τη σωματική και ψυχική υγεία και την ικανότητα μάθησης.

Τα ευρήματα υπογραμμίζουν τη σημασία της εκπαίδευσης των γονέων σχετικά με το χρονοδιάγραμμα  ύπνου του παιδιού.

Αρκετοί παράγοντες θα πρέπει να καθορίζουν την ώρα του ύπνου. Περιλαμβάνουν την ώρα που το παιδί πρέπει να ετοιμαστεί για το σχολείο, τη διάρκεια της μεταφοράς και την έναρξη των μαθημάτων.

Μεγάλη σημασία έχει να δίνουμε στα παιδιά το πλαίσιο να έχουν την κατάλληλη ποσότητα ύπνου.

Η ώρα του ύπνου θα πρέπει να τίθεται έτσι ώστε να έχει το παιδί επαρκή ποσότητα ύπνου ακόμα και αν δεν αποκοιμιέται αμέσως.

H έρευνα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Sleep.

Πηγές: Sleep.