Ερευνητές του University of Bergen, ανακάλυψαν σαφή σχέση μεταξύ ουλίτιδας και νόσου του Alzheimer.

Ο Piotr Mydel, δήλωσε ότι η ερευνητική ομάδα ανακάλυψε απόδειξη με βάση το DNA ότι βακτήρια που προκαλούν ουλίτιδα μπορούν να μετακινηθούν από το στόμα στον εγκέφαλο.

Τα βακτήρια παράγουν πρωτεΐνη που καταστρέφει τα νευρικά κύτταρα στον εγκέφαλο, που με τη σειρά του οδηγεί σε απώλεια μνήμης και τελικά νόσο του Alzheimer.

Ο Mydel σημειώνει ότι τα βακτήρια καθαυτά δεν προκαλούν τη νόσο, αλλά η παρουσία τους αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης σημαντικά και εμπλέκονται επίσης σε πιο γρήγορη εξέλιξη της νόσου.

Ωστόσο, τα καλά νέα είναι ότι η νέα έρευνα δείχνει ότι υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορεί να κάνεις κάποιος για να επιβραδύνει τη νόσο Alzheimer.

Ο  Mydel συνιστά να βουρτσίζετε τα δόντια σας και να χρησιμοποιείτε νήμα. Είναι σημαντικό αν έχετε ουλίτιδα και Alzheimer στην οικογένεια να πηγαίνετε τακτικά στον οδοντίατρο και να κάνετε καθαρισμό.

Ερευνητές ανακάλυψαν προηγουμένως ότι τα βακτήρια που προκαλούν ουλίτιδα μπορούν να προχωρήσουν από το στόμα στον εγκέφαλο και τα βλαβερά ένζυμα που εκκρίνουν μπορούν να καταστρέψουν τα νευρικά κύτταρα στον εγκέφαλο. Τώρα, για πρώτη φορά, ο Mydel έχει αποδείξεις με βάση το DNA για αυτή τη διαδικασία από ανθρώπινο εγκέφαλο.

Οι ερευνητές εξέτασαν 53 ανθρώπους με νόσο Alzheimer και ανακάλυψαν το ένζυμο στο 96% των περιστατικών. Σύμφωνα με τον Mydel, η γνώση δίνει στους ερευνητές πιθανή νέα προσέγγιση κατά της νόσου.

Όπως δήλωσε, οι ερευνητές μπόρεσαν να αναπτύξουν φάρμακο που μπλοκάρει τα βλαβερά ένζυμα από τα βακτήρια, αναβάλλοντας την εμφάνιση Alzheimer. Σχεδιάζουν να δοκιμάσουν το φάρμακο αργότερα φέτος.

Κλειστός προϋπολογισμός για σκευάσματα χορηγουμένων από του στόματος για τον καρκίνο του προστάτη
Αύξηση 7.146% στα πρόστιμα για παραβίαση προσωπικών δεδομένων - Τι γίνεται στην Υγεία
Mυοσκελετικές ενοχλήσεις: Ζεστό ή κρύο επίθεμα;