Ερευνητές συνέδεσαν 69 γονίδια με αυξημένο κίνδυνο αυτισμού, αναφέρει νέα έρευνα.

Από αυτά, 16 δεν είχαν συνδεθεί προηγουμένως με τον αυτισμό και οι ερευνητές αναφέρουν ότι αρκετές εκατοντάδες άλλα μπορεί ενδεχομένως να αυξήσουν τον κίνδυνο με βάση την εγγύτητά τους με αυτά τα 69.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Cell.

Η Elizabeth Ruzzo, ερευνήτρια στο UCLA, δήλωσε ότι όταν εξετάζουμε γονείς παιδιών με αυτισμό και τους συγκρίνουμε με ανθρώπους χωρίς, οι πρώτοί φέρουν σημαντικά περισσότερες, σπάνιες και πιο βλαπτικές γονιδιακές ποικιλομορφίες.

Αυτές συχνά περνούν από τους γονείς σε όλα από τα παιδιά που έχουν επηρεαστεί αλλά σε κανένα από τα παιδιά που δεν έχουν επηρεαστεί-που μας λέει ότι αυξάνουν σημαντικά τον κίνδυνο αυτισμού.

Οι ερευνητές χαρτογράφησαν το DNA 2.300 ανθρώπων σε  500 οικογένειες. Μεταξύ των παιδιών, 960 είχαν αυτισμό και 217 δεν είχαν. Αυτό επέτρεψε στους ερευνητές να μετρήσουν γενετικές διαφορές μεταξύ των παιδιών σε κάθε ομάδα.

Εκτός από τα νέα γονίδια, ανακάλυψαν πολλές βιολογικές οδούς που ποτέ δεν είχαν εντοπιστεί και σχεδόν 600 ακόμα γονίδια που ενδεχομένως αυξάνουν τον κίνδυνο με βάση την αλληλεπίδραση με γονίδια που είναι ήδη γνωστό πως αυξάνουν τον  κίνδυνο.

Cell.