Η κατανάλωση οσπρίων μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου, στεφανιαίας νόσου και υπέρτασης, σύμφωνα με επισκόπηση που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Advances in Nutrition.
Ερευνητές επισκόπησαν έρευνες που αξιολόγησαν την κατανάλωση οσπρίων όσον αφορά καρδιαγγειακές νόσους και σχετικούς δείκτες.
Η έρευνα ανακάλυψε ότι όσοι κατανάλωναν τα περισσότερα όσπρια μείωσαν τα ποσοστά εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου, στεφανιαίας νόσου και υπέρτασης έως 10% σε σύγκριση με αυτούς που είχαν τη χαμηλότερη πρόσληψη.
Η Hana Kahleova, δήλωσε ότι η καρδιαγγειακή νόσος είναι η κύρια και πιο δαπανηρή αιτία θανάτου παγκοσμίως και στις ΗΠΑ κοστίζει σχεδόν 1 δισ. δολάρια ημερησίως.
Πρόσθεσε, ότι η παρούσα έρευνα δείχνει ότι ένα οικονομικό και προσβάσιμο είδος τροφίμων θα μπορούσε να αλλάξει αυτή την εικόνα-τα όσπρια.
Τα όσπρια ωφελούν την υγεία της καρδιάς επειδή περιέχουν πολλές φυτικές ίνες, φυτικές πρωτεΐνες και άλλα μικροθρεπτικά, ενώ είναι χαμηλά σε λιπαρά, δεν περιέχουν χοληστερόλη και έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.
Προσθέστε το iatronet.gr στο DiscoverΕιδήσεις υγείας σήμερα
Συνάντηση του καθηγητή Sir Michael Gideon Marmot CH με τον Πρόεδρο του ΙΣΑ Γ. Πατούλη
Η ερώτηση που αποκαλύπτει αν το σώμα ξεκουράζεται επαρκώς [μελέτη]
Καινοτόμος μέθοδος "απογαλακτισμού" από τη Β' ΜΕΘ του "Γ. Παπανικολάου"