Δεν υπάρχει λόγος οι καταναλωτές να πραγματοποιούν αγορές τροφίμων πέραν από τις συνήθεις. Η αγορά έχει επάρκεια, τροφοδοτείται κανονικά, όπως σημειώνει σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο γενικός γραμματέας Ανάπτυξης και Επενδύσεων Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

 
Συγκεκριμένα αναφέρει τα εξής: «Διαβεβαιώνουμε τους καταναλωτές, ο υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης και ο υφυπουργός Νίκος Παπαθανάσης ότι δεν υπάρχει λόγος να πραγματοποιούν αγορές τροφίμων πέραν από τις συνήθεις. Η αγορά έχει επάρκεια, τροφοδοτείται κανονικά, εργαζόμαστε στο υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων με όλους τους κλάδους για να διασφαλίσουμε την ομαλότητα».

Πηγές:
euro2day.gr

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
Εποχικές αλλεργίες: Ενημέρωση και έλεγχος κοινού στο "Παπαγεωργίου"
Γάλα βρώμης: Πόσο ωφέλιμο είναι;
Το σκανδιναβικό περπάτημα μειώνει τα συμπτώματα κατάθλιψης [μελέτη]