Συναγερμό σήμανε στις υγειονομικές υπηρεσίες ο εντοπισμός ενός θετικού στον κορωνοϊό βρέφους Ρομά στην Ξάνθη.

Όπως έγινε γνωστό, ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκος Χαρδαλιάς μετέβη σήμερα με ελικόπτερο του Πυροσβεστικού Σώματος στο Δροσερό Ξάνθης, μαζί με κλιμάκιο της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), λόγω επιβεβαιωμένου θετικού κρούσματος σε οικισμό Ρομά στην περιοχή.

Συγκεκριμένα, το θετικό κρούσμα αφορά 15 μηνών βρέφος και - από την ιχνηλάτιση των στενών επαφών - προκύπτει ότι όλες αφορούν τον παραπάνω οικισμό Ρομά.  

Σύσκεψη υπό τον υφυπουργό  πραγματοποιήθηκε αργά το απόγευμα της Κυριακής στο Δημαρχείο της Ξάνθης. Συμμετείχαν ο περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χρήστος Μέτιος, ο δήμαρχος Ξάνθης Εμμανουήλ Τσέπελης και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς για τη διαχείριση του περιστατικού.

Σκοπός είναι να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για τον περιορισμό εξάπλωσης του κορωνοϊού στην περιοχή.

Προσθέστε το iatronet.gr στο Discover

Ειδήσεις υγείας σήμερα
ΕΚΠΑ: Ανακοινώσεις για τη θεραπεία του καρκίνου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Αιματολογίας
Δ. Σαρηγιάννης: Εκτίμηση διακινδύνευσης για καρκίνο με βάση το εκθεσίωμα
Γεωργιάδης σε Κασσελάκη: Σού εύχομαι να μην πάθεις τίποτε, αλλά αν συμβεί θα σε φροντίσουμε